سوفوس بهترین فایروال سخت افزاری در سال 2021

بهترین فایروال سخت افزاری 2021 -وبسایت فایروال
دسته بندی: مقالات برچسب ها :

فایروال در برابر حملات مخرب از سیستم محافظت می کند. هر شبکه ای برای محافظت از داده ها و تجهیزات خود، نیاز به فایروال دارد. در شبکه های بزرگ، فایروال های نرم افزار نمی توانند امنیت شبکه را تامین کنند و برای حفاظت در برابر حملات و تهدیدات، از فایروال های سخت افزاری استفاده می کنند. اگر می خواهید اطلاعاتی درباره بهترین فایروال سخت افزاری ۲۰۲۱ کسب کنید؛ تا پایان با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید: بهترین فایروال سخت افزاری 2022 از نگاه گارتنر

انواع فایروال های سخت افزاری

امروزه فایروال ها انواع مختلفی دارند، به همین دلیل انتخاب فایروال سخت افزاری مناسب، برای شبکه پیچیده است. عوامل بسیاری مانند قدرت، محافظت، قیمت فایروال و پشتیبانی در انتخاب فایروال تاثیر دارد. اما بهترین فایروال های سخت افزاری ۲۰۲۱ به شرح زیر است:

  • فایروال های سری XG سوفوس
  • فایروال های سری XGS سوفوس

فایروال های سری XG سوفوس

یکی از قدرتمندترین فایروال ها برای نظارت بر فعالیت کاربران، فایروال های سری XG سوفوس است. در صورت نیاز به اکانتینگ قوی در کنار محافظت، انتخاب فایروال های سوفوس بسیار مناسب است. نیروهای سازمانی به راحتی می توانند با این فایروال کار کنند. همچنین افراد متخصص برای فایروال سوفوس را در ایران به راحتی می توان پیدا کرد. قیمت فایروال سری XG سوفوس متوسط است. این فایروال ها دارای انواع مختلفی می باشند که به شرح زیر است:

  • فایروال سوفوس XG 210
  • فایروال سوفوس XG 230
  • فایروال سوفوس XG 310
  • فایروال سوفوس XG 330
  • فایروال سوفوس XG 430
  • فایروال سوفوس XG 450

 فایروال سری XGS سوفوس  -وبسایت فایروال

فایروال سوفوس XG 330

از فایروال سوفوس XG 330 برای سازمان های گسترده در شبکه مورد استفاده قرار می گیرد و در محیط هایی که پر ترافیک است، به صورت سریع و کارآمد عمل می کند. این مدل از فایروال سوفوس انعطاف بالایی را ارائه می دهد.

فایروال سوفوس XG 450

این فایروال کارایی بسیار بالایی در سازمان های تحت شبکه دارد و در حالت VPN و IPS دارای سرعت های 5.5 و 10 گیگابایت بر ثانیه برای انتقال اطلاعات است. این مدل از فایروال از آخرین تکنولوژی پردازنده اینتل بهره گرفته است و برای کسب و کارهای متوسط طراحی شده است.

 فایروال سری XGS سوفوس

در سال 2021، شرکت سوفوس سری جدید فایروال XGS را جانشین فایروال XG قرار داد. سری فایروال های XGS دارای پردازنده های چند هسته ای هستند که عملکردهای امنیتی سنگین را سریع تر انجام می دهند. افرادی که از فایروال های سخت افزاری استفاده می کنند، طبیعتا به فکر خریدن فایروال های سریXGS  می افتند. این فایروال ها دارای انواع مختلفی می باشد که به شرح زیر است:

  • فایروال سوفوس XGS 2100
  • فایروال سوفوس XGS 2300
  • فایروال سوفوس XGS 3100
  • فایروال سوفوس XGS 3300
  • فایروال سوفوس XGS 5500
  • فایروال سوفوس XGS 6500

فایروال سوفوس XGS 3300

این فایروال یکی از انواع فایروال های XGS است و دارای قابلیت های بسیار مناسبی برای برقراری امنیت می باشد و از قیمت مناسبی برخوردار است. این فایروال انتخاب بسیار خوبی برای شرکت های متوسط و همچنین برای شعبات سازمان هایی که بزرگ است، می باشد.

فایروال سوفوس XGS 5500

این مدل از فایروال برای شرکت های بزرگی که به دنبال یک فایروال بسیار قوی برای کنترل ترافیک است، بسیار کارآمد می باشد و توان عملیاتی بسیار بالایی دارد. فایروال سوفوس XGS 5500 انتخاب خوبی برای سازمان های بزرگ و در حال رشد است.

فایروال سوفوس XGS 6500

فایروال سوفوس XGS 6500، قدرتمندترین دستگاه از سری سوفوس است. این فایروال برای سازمان های بسیار بزرگ که دارای ترافیک بسیار بالا است، مناسب بوده و برای شرکت هایی که دارای بیش از 2500 کاربر است، انتخاب فوق العاده ای محسوب می شود. همچنین این فایروال دارای توان عملیاتی و مدیریت بسیار بالایی است.

فایروال سخت افزاری چگونه کار می کند؟

هدف اصلی فایروال های سخت افزاری، بررسی ترافیک ورودی و بسته های داده است. فایروال تمام داده ها را به صورت بسته داده در شبکه جابه جا می کند. این بسته ها منبع، مقصد و نوع آن ها مشخص است. فایروال این داده و اطلاعات را به صورت کامل بررسی می کند و به بسته های داده مجاز اجازه وارد شدن به شبکه را می دهد.

 

نتیجه گیری

فایروال های سخت افزاری یکی از مهم ترین تجهیزات امنیتی در شبکه است و در صورت استفاده از این فایروال ها باعث می شود، امنیت شبکه بالا رود و یه عنوان یک محافظ در برابر نفوذ خارجی است. فایروال هایی که در این مقاله ذکر شده از بهترین مدل های موجود است و شما می توانید این فایروال ها را به راحتی تهیه کنید.