ارائه دو مدل های جدید فایروال ویژه سازمان های بسیار بزرگ

مدل های جدید فایروال سوفوس
دسته بندی: اخبار برچسب ها : ,

شرکت امنیتی سوفوس (Sophos)، از دو مدل جدید از فایروال‌های سری XGS خود رونمایی کرد.

XGS-7500 و XGS-8500، دو مدل جدید از فایروال‌های شرکت سوفوس هستند که با قابلیت‌ها و ویژگی‌های پیشرفته خود به نیازهای امنیتی سازمان‌های بزرگ پاسخ می‌دهند.

قابلیت‌های برجسته فایروال‌های XGS-7500 و XGS-8500

  • گسترش بازار هدف؛ علاوه بر کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و سازمان‌های بزرگ، اکنون سازمان‌های بسیار بزرگ و ابرشرکت‌ها نیز در فهرست مشتریان سوفوس قرار می‌گیرند.
  • افزایش توان عملیاتی تا 47 درصد برای تمام حفاظت‌های کلیدی در مقایسه با مدل‌های فعلی.
  • نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بالا در ازای هر مگابیت بر ثانیه در مقایسه با مدل‌های سایر رقبا.
  • افزایش سرعت با استفاده از پردازنده‌های Xstream Flow و پردازنده‌های مرکزی پرقدرت برای پاسخگویی به حداکثر نیاز شبکه‌ها.
  • کارایی بالا و ظرفیت بیشتر با استفاده از دو SSD‌ موازی NVMe و افزایش قابل توجه RAM نسبت به سایر مدل‌های 2U سوفوس.
  • پورتهای ثابت شبکه با سرعت بالا؛ هر یک از این دو مدل با دارا بودن دو پورت داخلی QSFP28 اتصالات با سرعت بالا را فراهم می‌کنند؛ مدل XGS-7500 تا 40 گیگابیت بر ثانیه و مدل XGS-8500 تا 100 گیگابیت بر ثانیه را پشتیبانی می‌کنند.
  • تا دو برابر بهره‌وری انرژی بیشتر در ترکیب با IPsec VPN، نسبت به متوسط مدل‌های مشابه.

 ارائه خدمات به بخش گسترده‌تری از بازار فایروال

با این که سوفوس در حال حاضر یکی از سازندگان معتبر فایروال برای مشاغل کوچک ‌و متوسط و شبکه های توزیع شده است، با عرضه دو فایروال جدید XGS-7500 و XGS-8500، در حال گسترش دامنه دسترسی خود – و فرصت‌های شرکای خود – برای در اختیار گرفتن بخش گسترده‌تری از بازار فایروال در جهان می‌باشد.

این مدل‌های جدید، رقابت سوفوس با سایر سازندگان فایروال را بیش از قبل تنگاتنگ می‌کند.

علاوه بر محصولات و سرویس‌های امنیتی مبتنی بر ابر سوفوس، از جمله تخصص شکار تهدیدات که در مرکز سرویس بسیار موفق «تشخیص و پاسخ مدیریت شده» (Managed Detection and Response) سوفوس قرار دارد، فایروال‌های این شرکت نیز بخشی از این استراتژی هستند.

اما سخت‌افزار تنها نیمی از داستان می‌باشد. سوفوس به طور مداوم قابلیت‌های سیستم‌عامل فایروال‌های خود (SFOS) را به‌منظور پاسخ به مشتریان بیشتر تکامل داده و از این طریق دسترسی خود را به بسترهای بزرگ‌تر گسترش می‌دهد.

طراحی و ساخت سفارشی دستگاه‌های سری XGS سوفوس، با هدف پاسخگویی به نیازهایی همچون کارایی و مقیاس‌پذیری، اجازه می‌دهد که مشتریان از معماری قابل برنامه‌ریزی Xstream سوفوس حداکثر بهره را ببرند. همچنین سرعت‌های رده بالا در سطح سخت‌افزار و مفهوم اتصالات کاملاً ماژولار را پشتیبانی می‌کند.

مزایای فایروال های سازمانی سوفوس نسبت به رقبا

مزیت اول – کارایی رقابتی

جدول زیر، تنها چند مورد از ویژگی های برجسته مدل های جدید را نشان می‌دهد:

مزیت دوم – نرخ بازگشت سرمایه بالا

شما می‌توانید سریع‌ترین خودروی جهان را داشته باشید، اما اگر برای خرید آن هزینه‌ زیادی صرف کنید و مصرف سوخت زیادی داشته باشد، نمی‌توان آن را یک سرمایه‌گذاری خوب در نظر گرفت.

در حوزه فایروال‌های شبکه، مدل‌های جدید سوفوس در مقایسه با مدل‌های رقبا، در ازای تأمین امنیت هر مگابیت بر ثانیه از ترافیک، کمترین قیمت در صنعت را ارائه می‌کنند.

ضمن آن که در برخی موارد، شما نسبت به رقبای سوفوس، تنها نیمی از قیمت را برای تأمین امنیت هر مگابیت بر ثانیه از ترافیک، پرداخت می‌کنید.

مزیت سوم – کارایی انرژی

یک فایروال سازمانی که به صورت مناسبی طراحی نشده باشد، می‌تواند مصرف انرژی بسیار بالایی در ازای یک کارایی معمولی داشته باشد. در مدل‌های جدید سوفوس (و در واقع همه مدل‌های سری XGS)، کارایی انرژی ارائه شده به‌طور قابل‌توجهی بهتر از میانگین صنعت، در این رده از فایروال‌ها، می‌باشند.

خرید فایروال سخت افزاری ویژه سازمان ها

برای مشاهده تمامی ویژگی ها و قابلیت های دو مدل جدید فایروال های سوفوس می توانید از صفحه مدل های 2U سوفوس بازدید نمایید. همچنین برای خرید و یا دریافت مشاوره در رابطه با فایروال سخت افزاری می توانید با مراجعه به صفحه مشاوره خرید و یا قابلیت چت آنلاین در سایت با کارشناسان فروش ما ارتباط بر قرار کرده و سوالات خود را مطرح نمایید.

منبع: اتاق خبر شبکه گستر