بهترین فایروال 2021

بهترین فایروال 2021-وبسایت فایروال
دسته بندی: مقالات

هر شبکه ای برای دفاع کردن از داده های سازمان خود در برابر حملات سایبری، به فایروال شبکه نیاز دارد. هر چقدر شبکه بزرگ تر شود، فایروال دیگر نمی تواند از داده ها و اطلاعات سازمان در مقابل تهدیدات حفاظت کند. اگر می خواهید اطلاعاتی در مورد بهترین فایروال ۲۰۲۱ کسب کنید؛ تا پایان با ما همراه باشید.

مطالعه آخرین گزارش گارتنر در رابطه با بهترین فایروال سخت افزاری 2023

بهترین فایروال 2021 -وبسایت فایروال

انواع فایروال ۲۰۲۱

امروزه افراد برای محافظت از اطلاعات و داده ها در برابر حملات هکرها و سایبری، به دنبال فایروال مناسب برای سیستم خود هستند. فایروال انواع مختلفی دارد که هر یک دارای کاربردها و موارد مصرف خاصی هستند. اما در این مقاله سعی داریم بهترین فایروال ۲۰۲۱ را توضیح دهیم که به شرح زیر است:

  • فایروال فایرپاور

فایروال فایرپاوور دارای انواع مختلفی است که این امکان را دارد که داده های سازمان کوچک و سازمان های بزرگ را محافظت می کند. برای پیکربندی فایروال باید مهارت کافی را داشته باشید، اما باید این نکته را بدانید که قیمت فایروال فایرپاور نسبت به سایر فایروال ها بالا می باشد.

  • فایروال های فورتی گیت

فایروال های فورتی گیت به عنوان ایمن ترین و قدرتمند ترین فایروال صنعتی به شمار می رود. بسیاری از کارشناسان فایروال فورتی گیت را تایید می کنند. فایروال فورتی گیت بسیار قدرتمند است، این فایروال توسط شرکت فورتی نت طراحی شده است و در سال ۲۰۲۱ به عنوان بهترین فایروال شناخته شده است. در این فایروال شبکه تاخیر بسیار کم است و با خرید این فایروال دیگر تاخیر شبکه را ندارید. قدرت بالای فورتی گیت برای حفاظت از شبکه است و یکی از قدرتمندترین فایروال ها برای حفاظت اطلاعات محسوب می شود. قیمت این فایروال مناسب می باشد، اما نیروی متخصص فورتی گیت در ایران کم است.

  • فایروال های سری PA پالو آلتو

فایروال های سری PA پالو آلتو در برابر تهدیدات بسیار کاربردی است و با اشتراک گذاری داده ها به صورت آنلاین، سازگاری دارد. از آنجایی که امروزه بیش تر کارها به صورت دور کاری و آنلاین صورت می گیرد، استفاده از فایروال های پالو آلتو بسیار مناسب است. این فایروال ها به مدت 9 سال در میان بهترین فایروال ها و در سه سال گذشته در صدر بهترین فایروال ها قرار گرفته است.

فایروال های سری PA پالو آلتو دارای قدرت حفاظت بالایی بوده و بالاترین امنیت برای محافظت را دارد. پیدا کردن نیروی انسانی متخصص در زمینه فایروال های سری PA پالو آلتو در ایران بسیار سخت است و همچنین این فایروال دارای قیمت بالایی است.

 

انواع فایروال 2021-وبسایت فایروال

فایروال های سری XG سوفوس

در صورت نیاز به یک اکانتینگ قوی در کنار محافظت، استفاده از فایروال سوفوس را پیشنهاد می دهیم. کار کردن با این فایروال بسیار ساده می باشد و به راحتی می توان آموزش فایروال را به دیگران ارائه داد و در ایران نیروی انسانی متخصص در زمینه فایروال سوفوس به دلیل کاربرد از این فایروال وجود دارد.

فایروال سوفوس دارای انواع مختلفی است و قیمتی مقرون به صرفه دارد. ویژگی های منحصر به فرد این فایروال موجب شده که انواع فایروال سوفوس در سال ۲۰۲۱ برنده بهترین جایزه سخت افزار تجاری سال شود و سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد.

ویژگی های فایروال سوفوس

  • نصب و راه اندازی فایروال سوفوس به سادگی انجام می شود.
  • دارای گزینه هایی برای فیلتر کردن اینترنت است.
  • امکان مشاهده اتفاقات توسط مرکز کنترل وجود دارد.
  • توانایی خط ‌مشی گذاری منطقه‌ ای دارد.
  • گزینه Power redundancy و failover از طریق پورت‌های بایپس داخلی وجود دارد.

 

ویژگی های فایروال سوفوس-وبسایت فایروال

فایروال کریو کنترل

اگر نیاز به نظارت کامل بر روی فعالیت کاربران و استفاده کاربران از منابع شبکه دارید، فایروال کریو کنترل بهترین انتخاب است. کار کردن با این فایروال بسیار آسان است و به راحتی می توان با این فایروال کار کرد. همچنین در بازار ایران نیروی متخصص در این زمینه وجود دارد. قیمت فایروال کریو کنترل بسیار پایین است و برای افرادی که به حداقل امنیت ممکن در کسب و کار و سازمان خود نیاز دارند، می تواند گزینه مناسب و ایده آلی باشد.

نتیجه گیری

محافظت از داده ها و اطلاعات در هر سازمانی ضروری است، از این رو برای محافظت از داده باید از فایروال استفاده کرد. هر فایروالی دارای عملکرد متفاوتی است. فایروال ها به نیاز های مختلف برای سطوح مختلف پاسخ می دهند و ما پیشنهاد می کنیم برای محافظت از داده های خود از بهترین فایروال ۲۰۲۱ استفاده کنید.